sobota, 24 lutego 2018

Tabletowe Szaleństwo

Hejkaa!


No to tak sobie testowałam tableta aż wsiąknęłam w niego całkowicie xP
Dużo, dużo szkicowałam, testowałam nacisk, kreskę i klawisze skrótowe tabletu. Jestem zadowolona :D Jedynie co (ale można się było w sumie spodziewać drobnej wady przy takiej cenie) dwa klawisze skrótowe czasem nie załapują kliknięcia, ale jest to mały problemik i już przywykłam :3

Oto kilka szkiców, było ich dużo więcej, ale nie będę Was zasypywać aż tak bazgrołami :P


A tu dwa obrazki, zakochałam się w robieniu takich 
o 'kolorowanek' z postaciami Furry.
Miejscami anatomia na pewno leży, kwiczy i prosi o naukę rysowania, ale na razie dobre i to - z czasem oczywiście będzie lepiej (tak myślę :D)


Jak ktoś ma ochotę, może pokolorować :3 
Oczywiście chętnie zobaczę jak wyszło ^-^ 

~ Pozdrawiam ♥ ~

6 komentarzy:

  1. O boże *o* Śliczne!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szkice! Trzy pierwsze mają w sobie taką lekkość. Bardzo mi się podobają. Czwarty zawiera bardzo dużo szczegółów i to tez bardzo jest na swój sposób genialne. Ach, ten smoczy akcent w tle ♥ Natomiast kolorowanki pod względem wykonania są świetne, ale osobiście nie podoba mi się tematyka :/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Wiem, że Furry i bliskość postaci może niektórych zniechęcać lub odbierać w inny sposób więc liczę się z rożnymi opiniami, ale ciesze się, że wykonanie jest na dobrym kierunku :3
      Może kiedyś trafię z tematyką dla Ciebie ^u^

      Usuń
  3. Widzę że tablet się spodobał :D Ten źrebaczek mnie zauroczył *-* Przypomina mi trochę scenę z filmu ''Mustang z dzikiej doliny''. Ładnie ci to idzie, ja nie wyobrażam sobie siebie rysującej na czym innym niż na kartce XD Powodzenia w dalszym tworzeniu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :D A ten szkic ostatnio zaczęłam przerabiać na lineart :3
      Dzięki bardzo, kartka to też świetna sprawa :P

      Usuń