piątek, 14 kwietnia 2017

Razem Na Zawsze - Strona 53

DaDaDuuum!

Strona (51-52) była dodana 29 Stycznia 2015 roku. Potrzebowałam ponad 2 lat, aby dostać wenę i zdać sobie sprawę, że chce go kontynuować xD

 Pojawiły się też zmiany w postaciach, w sumie miałam je kiedyś wprowadzić w drugiej części RNZ, ale naszło mnie, aby wprowadzić je teraz ^v^

Jakie zmiany wystąpiły:
• pyszczki nie są kwadratowe, nabrały kształtów.
• nozdrza nie są już czarnymi trójkątami.
• drobna zmiana w wyglądzie oczu, a klacze otrzymały brwi.
• skromne, delikatne cienie.
• kontury postaci nie są już czarne, nabrały kolorów.
• zmiana czcionki.
• zwiększony rozmiar stron.

I to chyba tyle na chwile obecną c:

Największą zmianę na stronie przeszła Era, zrobiłam jej kolory dużo jaśniejsze. Siaor przez te 2 lata stania w miejscu nabył zarost, a Lawa dostała również jaśniejsze kolorki. 
Większość kuców nie będzie już kucami.

Zmiany przejdą również pozostałe główne postacie takie jak Udim, Flash, Angus, Kasaj, a w ruch pójdą kiedyś przygotowane przez czytelników postacie drugoplanowe :)

No i w końcu wyczekiwana dłuuuuugo Strona 53!
Dużo do czytania nie ma, ale wynagrodzę to w kolejnych stronach. 

Nie umiem powiedzieć w jakim odstępie będą pojawiać się kolejne strony, pracuję i bywają dni gdy czuję się jak żywy trup, co idzie za tym brak chęci do czegokolwiek :P Ale komiks będzie kontynuowany.


~ Pozdrawiam ♥ ~

6 komentarzy:

  1. Hah, nawet nie wiesz jak cieszy mnie powrót tej serii c:
    Na początku nie poznałam Lawy, faktycznie odmieniona, ale teraz jest chyba nawet ładniejsza niż przedtem. Życzę weny i nie mogę doczekać się kontynuacji :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że się cieszysz! *u*
      Jeszcze kilka postaci zaskoczy odmianą, ale super, że zmiany zostały zaakceptowane c:

      Wena jest, jak najbardziej, gorzej z czasem, ale staram się wykorzystać nawet na parę kresek każdą wolną chwilę :D

      Usuń
  2. O Boże! Era i Lava wyglądają prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że spodobał się ich nowy wyglądzik ♥

      Usuń
  3. No trochę czasu minęło, ale najważniejsze, że komiks zostanie dokończony

    OdpowiedzUsuń