wtorek, 4 kwietnia 2017

Powspominać i Wrócić!

Hejo!

Ostatnio robiłam porządki w folderach i znalazłam masę obrazków, które skończyły się zwykle na szkicu, ale pewnie też tak macie xD
Może parę osób jeszcze pamięta komiks Razem Na Zawsze?
W tym całym bałaganie znalazłam 'Razem Na Zawsze - część I-II' i te w miarę możliwe obrazki, których raczej nie użyję to wam pokażę :P
 Ogólnie są to panele, które chyba miałam zamiar wykorzystać do krótkiego filmiku zapowiadającego II część RNZ.
 Cóż, aktualnie planuje wznowić RNZ, ale przejdzie spore zmiany w wyglądzie postaci (dawno temu pisałam o tym posta), myślałam nad zrobieniem nowego komiksu, ale żal mi rozstać się z historią RNZ i postaciami, które tyle przeszły mimo, że komiks ma tylko 52 strony :D
Ale już wkrótce, już, JUŻ niedługo! Może się to zmieni!


 ~ Pozdrawiam ♥ ~

6 komentarzy:

  1. Będę pilnie wypatrywać, bo komiks jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zabieram się do pracy nad stroną! :3 ♥

      Usuń
  2. Świetnie ci to wychodziło, czekam z niecierpliwością! Uwielbiałam czytać twoje komiksy i wręcz było mi przykro, gdy już doszłam do końca. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dzięki za motywację! Aż chce się dalej rysować *^* ♥

      Usuń
  3. Było by bardzo fajnie gdybyś dokończyła RNZ. Na prawdę super się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieje, że czytać fajnie się będzie :D

      Usuń