wtorek, 31 stycznia 2017

Zapowiedzi

HejHo!


Tak, dawno nie dawałam znaków życia, ale aby nie trzymać Was w takiej niepewności, wspomnę jakie mam plany :D

Oczywiście na pierwszy ogień idzie konkurs Zimowy (który miał być już miesiąc temu, ale ćśśś ._.), zabieram się też pomału za ten wyczekiwany poradnik 'Koński łeb' (to jednak trochę potrwa, ale będą co pewien czas pojawiać się tam nowe zrzuty i opisy).
W najbliższym czasie ceny filcowych wyrobów pozmieniają się, ale nie na większe, tylko mniejsze :D


Jeszcze wspomnę, że ostatnio zainteresowałam się robieniem 'customów' figurek CollectA i Schleich. Kilka mam już gotowych, może w weekend wstawię zdjęcia jak to wyszło :P



~ Pozdrawiam ♥ ♥ ~

5 komentarzy:

  1. Juuuuhuu! Nie mogę doczekać się konkursu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się cieszysz! xD

      Usuń
    2. Ja również się ciesze, że ty się cieszysz, że ja się ciesze!

      Usuń
  2. Muszę to powiedzieć, bo emocjonalnie nie wytrzymam:
    Gdy dzisiaj po raz pierwszy weszłam na tego bloga, od razu zerknęłam do zakładek - zobaczyłam zakładkę w stylu poradnika, czyli "jak narysować konia?'. Z ciekawości weszłam, uwielbiam rysować, co do grafiki komputerowej to dopiero się uczę :) Szczęka mi opadła.
    Z wrażenia, oczywiście :)
    Mimo, że nie umiem rysować na komputerze i wiem o tym, to uwielbiam patrzeć, jak takie dzieła powstają. Zazwyczaj oglądam na YouTube.
    Nie mogę uwierzyć, że takie coś pięknego wyszło spod ludzkiej ręki, może i niedosłownie, bo tego na papierze nie rysowałaś, lecz jest to naprawdę realistyczny obraz konia. :)
    Blog bardzo mi przypadł do gustu, polecę go na pewno :) Zapraszam do mnie - blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com :) Życzę dalszego powodzenia w rysunku, jak i w całym świecie artystycznym ♥ Masz talent :)
    Pozdrawiam, miłego weekendu ♥
    Emma Profond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :D Oczywiście zapraszam do odwiedzania częściej (chociaż ostatnio mam mało czasu na dbanie o blog, ale staram się coś dodawać).

      Grafika komputerowa nie jest taka trudna jak się wydaje, osobiście bardziej podziwiam tych co rysują takie piękne obrazki w tradycyjny sposób, kartka + kredki. Sama już częściej wracam do takiego rysowania :D

      Blog oczywiście odwiedzę, lubię pozwiedzać i poczytać o zainteresowaniach innych :3

      Pozdrawiam ♥

      Usuń