środa, 8 grudnia 2021

Wszystko i nic, coraz bliżej końca :D

 Hejka! :)


Znowu troszkę nieobecności, ale to też spowodowane częstymi wizytami u lekarza, kilkudniowy pobyt w szpitalu (mały narobił nam trochę strachu, ale jest już z nim wszystko okej, uff). Zostało teraz tylko czekać, bo jak to lekarz wspomniał, dzidziuś może przyjść na świat w każdej chwili ^-^

Tak więc do Świąt już trochę jesteśmy przygotowani, pogonić jeszcze męża muszę o złożenie łóżeczka i już zostanie tylko czekać na znaki :D

 

W wolnym czasie coś tam dłubałam, jakiś skromny stroik jesienny i świąteczny


 


------------------------------------------------------------------------

 Dostałam natchnienia na kolorowanie :D

Jakościowo zdjęcia nie urywają, ale robione telefonem w kiepskim oświetleniu :/ 



 

 ------------------------------------------------------------------------

 Oraz składanie 1000 puzzli, które dostałam jakieś 2 lata temu od kuzynki, walczyłam z obrazkiem jakoś niecały tydzień x.x

Mąż obiecał mi na to ramkę, więc zostaje poczekać i będzie kolejny obrazek na pustą ścianę xP Puzzle są sklejone w większe kwadraty i czekają schowane, żebym nie musiała siedzieć nad tym kolejny tydzień xD

 

 


 No i to aktualnie na tyle... :)

~~~~~~~~~~~~

Kurczę, wstawianie obrazków na bloga zrobiło się nieco utrudnione, chcąc przesunąć zdjęcie zaczyna ono skakać po całym poście, robią się jakieś szparki, ucieka gdzieś na bok, znika, jakaś masakra.. u_u 

Ktoś miewa taki problem czy to tylko u mnie takie wariacje? 

~~~~~~~~~~~~

 

~ Pozdrawiam ♥ ~

2 komentarze:

  1. znalazłem link do tego bloga z screena sprzed 5 lat, nie spodziewałem się że tu będzie aż tak nowy post :0 w każdym razie pozdrawiam chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Hahah o rany to ładnie jakiś screen zachował się, no i ogólnie miło, że zawitałeś xD
      Jestem na drodze powolnego tworzenia kolejnych grafik i postów, ale muszę to wcisnąć między rodzinę i kurs językowy więc zwykle tego czasu zostaje godzinka, aby coś pomyśleć i troszkę porysować... xD
      Pozdrawiam i mam nadzieję do następnego :P

      Usuń