sobota, 13 stycznia 2018

Co tam piszczy

HejaHo! 


Od jakiegoś czasu chwilami dłubię taki obrazeczek, ma on przedstawiać moje dwie kuzynki i mnie, jesteśmy w dość zwierzęcym wydaniu xP
Jest to obrazek na dłuższy czas i chcę się postarać nie tylko nad postaciami, ale i tłem więc szybko nie będzie gotowy :)


W sumie nie wiem czemu, ale rysowanie obrazka powyżej zachęciło mnie do powrotu na Howrse xD 
Nie będzie to też powrót do rysowania awatarów i prezentacji, ale mam zamiar wysyłać prace do Czarnej Perły, już tak wstępnie nakreśliłam dwie Zimnokrwiste puchate kulki.


 Zauważyłam, że trochę pozmieniało się na Howrse i czuje się jak prawie nowa w grze xP


Zaczynam odkładać na tablet graficzny (pora spróbować czegoś nowego), macie i polecacie jakiś? :3



~ Pozdrawiaaam ♥ ~


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ten drugi zimniok szczególnie <3

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki ^.^ A która to ty na tym obrazku? Czy ustawienie tych postaci ma jakieś znaczenie, czy tak po prostu wena chciała? :D I czy to jakieś stworzonka stworzone przez Ciebie, czy to jakieś fauny? xP W każdym razie powodzonka w dalszym tworzeniu :* Od dłuższego czasu czekałam na posta :D /Mir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w środku (faun), a kuzynki to z rodzaju wilkołaków xP
      Tak wena chciała, później tło sprawi, że postawy postaci skleją się do ładu i składu.
      Nie prze zemnie, dosyć często można spotkać rysunki faunów i wilkołaków z tym, że mogą się różnić od siebie w zależności od wizji twórcy :D

      Dziękuję :*
      Postaram się wrzucać coś więcej, jak czas pozwoli :3

      Usuń