wtorek, 15 września 2015

Nad Jeziorem

Hejo!


Kolejne otoczenie w trakcie tworzenia, jak można zauważyć woda jest jeszcze nie zrobiona oraz brakuje wszystkich cieni (np drzew) więc to w najbliższym czasie planuje zrobić :P
I eksperymentowałam trochę z kolorami drzew ^-^'



No i ogólnie widzi mi się odświeżenie Elfik'a, nie wiem czy ktoś pamięta tego mojego starego białego z zielonymi włosami i skrzydełkami konia xP Ale znalazłam tego staruszka więc go wstawię dla przypomnienia
No tak jak wspomniałam planuję zrobić jego nowszą wersję, ale chyba nie będzie w tej 'OmNomNom' pozycji oraz maznę jakieś magiczne tło specjalnie dla niego :3 



~ Pozdrawiam! ~

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. megamegamega uroczy :D a tło specjalnie dla niego będzie na pewno przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń