poniedziałek, 11 maja 2015

Ośrodek Jeździecki

Witojcie!


Nie jest to nic bardzo ciekawego, będzie tyczyło gry Howrse.pl i problemu z netem.
Chcę Wam przedstawić Szeryfa :D

Ostatnio się trochę nudziłam (tak, przez te problemy z netem), a że nie mogłam wejść i posprawdzać zamówień na awatary to rysowałam sobie nową, skromną prezentację dla Ośrodka Jeździeckiego Horse of the West 
Bawiłam się trochę w pogrubianie linii :P

Dodatkowo jak przesiadywałam sobie na dworze, czy też przeczekując reklamy w tv (okropność) tworzyłam kolorowanki, oczywiście na kartce + czarny długopis. Dawno nie rysowałam tradycyjnie.
I nie ma to jak zrobienie własnej kolorowanki. Będzie okazja to zrobię zdjęcia i Wam pokażę co udało mi się nabazgrać (okropnie brakowało mi opcji na kartce CTRL + Z xD) 


~ Pozdrawiam ♥ ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz