środa, 19 listopada 2014

Pierwszy Post

Witam!

Na początek przedstawię się, mam na imię Weronika i mieszkam sobie na Śląsku, rocznik 92.
Interesuje się zwierzętami, fantastyką, mitami, westernem i średniowieczem. 
Ze zwierząt uwielbiam, a wręcz kocham Konie, więc to ich może pojawić się najwięcej xP

Na blogu mam zamiar przedstawiać moje wyroby graficzne, ich fragmenty, a nawet skromne tutoriale dla innych grafików c:
Pracuję w Photoshop 7.0 CE
Rysuję za pomocą myszki i korzystam z możliwości jakie daje mi program.

Zapraszam do zadawania pytań, komentowania i oceniania moich bazgrołków ^-^



Dodam jeszcze, że w moim małym świecie jestem w postaci Satyrki, a dlaczego Satyr? Zawsze chciałam mieć kopyta i ogon *u*


Oczywiście proszę o nie kopiowanie i przypisywanie sobie moich prac.


~Pozdrawiam~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz